Mesiac za nami/03

     Ďalší mesiac za nami a už sú to 3 mesiace, čo Pieseň Fantázie hrá svoju melódiu ;) Tak dnes len tak v skratke, čo sa stalo za mesiac apríl a čo sa chystá...
Za apríl mi pribudla iba jedna kniha, ale zato nie obyčajná. Listy do neba je môj prvý recenzný výtlačok od vydavateľstva I527.net, za čo som veľmi vďačná, ale, žiaľ, kniha ma sklamala. Už ju mám prečítanú, no pozitívna recenzia to veru nebude...
Prečítala som 3 knihy:
Netušený anjel/Dale Evans Rogers- recenzia TU
Hlboké rany/Nele Neuhausová(na obrázku nie je, pretože bola darovaná ako darček) - recenzia TU
Umenie pretekať v daždi/Garth Stein - recenzia TU
     Uverejnila som 5 článkov, ku dnešnému dňu bolo 2417 zobrazení a blog už má 21 sledovateľov (ďakujem!!! :D ). Zúčastnila som sa projektu Looking throught the light - malý spisovateľský projekt, ktorý vytvorila Marianna. Je skutočne zaujímavý a dúfam, že nová téma bude čoskoro. 
    Tento mesiac sa na blogu určite objavia články ako Potulky prírodou, možno DIY, samozrejme  aj recenzie a článok, ktorý vznikne vďaka Katarinke, ktorá ma nominovala do svojho zaujímavého projektu Knižná kombinatorika. A ešte chystám prvú blogovú súťaž. Tak len dúfam, že sa niekto zapojí :)
     Chcem sa veľmi pekne poďakovať za každý jeden komentár a návštevu, ktorá mi vždy spraví veľkú radosť :) To je na dnes odo mňa všetko a som naozaj zvedavá, čo tento mesiac prinesie... 
Majte sa krásne a užívajte si túto krásnu jar :D

6 komentárov:

  1. Ja som si v apríli kúpila tri knihy a tri som aj prečítala, takže som spokojná. Najmä ak vidím, že nie som jediná, ktorá prečítala tri knihy, čo sa mi zdá ináč málo, ale tá škola a tá chuť, keď si radšej pozriem seriál, tomu veľmi nepomáhajú. :D
    Tie Listy do neba sa mi ináč pozdávali, ale keď hovoríš, že ťa tá kniha sklamala... uhm, uvidíme. Budem sa však tešiť na recenziu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tri knihy sú aj podľa mňa málo, ale tá lenivosť...nedá si pokoja :D
      Aj mňa Listy do neba zaujali, ale skutočne ma sklamali :( A recenzia sa už chystá :)

      Odstrániť
  2. aj mňa Listy do neba sklamali, ale zas nebola to katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katastrofa, to nie, ale druhý-krát by som si ich už veru neprečítala...

      Odstrániť
  3. Listy do neba som si chcela prečítať, takže si ma nepotešila, no ale počkám si na recenziu, ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už sa recenzia chystá. Ale tak možno by ťa knižka bavila, neviem, ale u mňa veľké sklamanie...

      Odstrániť

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »
© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.