Mesiac za nami/02

     Marec, mesiac kníh, som si predstavovala inak. Mala som v pláne čítať omnoho viac kníh, prispievať rôzne články, ktoré len čakali na spracovanie, ale plánovať si budúcnosť nemá zmysel. 
     Počas mesiaca sa toho akosi moc nakopilo- povinnosti, práca...a na knihy, blog a iné blogy mi neostával čas. A tak to aj vyzeralo- moja aktivita klesla na bod mrazu. Dúfam však, že to v apríli doženiem aj vďaka dvojtýždňovej maródke...konečne si oddýchnem :) No, ale teraz k mesačnému súhrnu...
V marci som mala narodeniny vďaka ktorým mi pribudli 3 knihy, ale nie len to. Od mojej babky som dostala krásne fialové (milujem tú farbu :D ) zvončeky, ktoré mi stále robia radosť a nemôžem sa ne vynadívať. No a práve tieto zvončeky som zvolila ako dekoráciu aj k mojim novým knižným prírastkom...
Ako prvú knižočku vám predstavím Modlitbičky od Milana Rúfusa. Dostala som ju od sestry a veľmi ma tým prekvapila. Je to krásne spracovaná knižka s ilustráciami a kto túto knižku má, tak vie, že je malým pokladom v knižnici...
Nehaňte vlka od Farleya Mowata bolo ďalším prekvapením od sestry. Ona veľmi dobre vie ako milujem zvieratá, a preto ma touto knihou veľmi prekvapila, no najmä potešila. O knihe som nikdy nepočula, a preto sa na ňu veľmi teším ako si ju prečítam...veď vlk...to je tak nádherné stvorenie...ďakujem sestrička :)
....a v knihe sú aj nádherné ilustrácie...
Poslednou knihou je Modrá jako Safír od Kerstin Gierovej od mojich rodičov. O tomto darčeku som vedela, pretože som si oň sama požiadala. Rudá jako Rubín sa mi veľmi páčila, aj keď je YA, no nevadilo mi to a skvelo som si pri nej oddýchla a aj zabavila...teším sa na jej pokračovanie...
Za tento mesiac som prečítala len 2 knihy(viem, slabota -_-)
Kým hviezdy svietia- Renata Bhujun- recenzia TU
Neuveriteľná púť Harolda Frya- Rachel Joyceová- recenzia TU
V marci som publikovala 7 článkov, ku dnešnému dňu bolo 1533 zobrazení stránky :) a tento blog má už 14 sledovateľov(ďakujem!!!). Na blog priletela jarná víla a dúfam, že sa aspoň trocha páči. Ale aspoň tu zavítala, kedže apríl sa rozhodol si z nás vystreliť a poslal jarnú vílu z nášho sveta ešte na dovolenku. Namiesto jari to vonku vyzerá ako v decembri, čo ma fakt hnevá, ale chápem...je to predsa len apríl- raz teplo, raz zima...
Ďakujem vám veľmi pekne za každý jeden komentár, vašu návštevu...veľmi si to vážim :)
Som zvedavá, čo nový mesiac prinesie. Chcela by som konečne prispieť aj nejaké to DIY, pečenie, ale ešte uvidím, či budem stíhať...dúfam v to.
No a nakoniec vám prajem krásne prežitie Veľkonočných sviatkov :)

20 komentárov:

  1. Modlitbičky máme aj my doma. Ani neviem odkedy, lebo si ich pamätám ešte ako malá. Druhá tvoja knižka ma zaujala. Veľmi pekné ilustrácie obsahuje a ja také môžem :P A na to plánovanie pokojne zabudni, veľmi ťažko sa to dá robiť, keď ti čokoľvek do toho príde, hneď sa ti plány zrútia. Ešte ti prajem pekné sviatky a ďakujem za pochvalu za moju recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nehaňte vlka zaujala aj mňa hneď, keď som ju zbadala vykúkať spoza baliaceho papiera :D A som z nej nadšená...už ju mám prečítanú a teraz robím na recenzii...bol to zážitok :)
      A to plánovanie...veľká pravda...už žiadne plány, nechám sa prekvapiť, čo si pre mňa život prichystá :D
      Aj tebe krásne sviatky a čoby som nepochválila recenziu, keď si to jej autor zaslúži ;)

      Odstrániť
  2. Vypadají tak nějak magicky a biblicky...:).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nehaňte vlka vidím prvý raz, ale dosť ma to zaujalo. :) Určite si túto knihu pridávam na môj preplnený "wishlist" :D :)
    Krásne fotografie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ak máš rada prírodu, no najmä zvieratá, tak túto knihu musíš mať. Ale ak nie, aj tak stojí za prečítanie :)

      Odstrániť
  4. Pěkné přírůstky :D a Modrá jako safír je úžasná kniha. Tu rozhodně doporučuji :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) No, už sa na ňu teším pretože Rudá jako rubín bola skvelá :)

      Odstrániť
  5. Krásne prírastky :) Modrá jako safír vyzerá naozaj veľmi dobre, som zvedavá na recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Dúfam, že na ňu nejakú tú recenziu napíšem, no najprv si dám re-reading prvého dielu- je to fakt dobrá kniha a verím, že dvojka bude tiež :)

      Odstrániť
  6. v tej knihe sú fakt nádherné ilustrácie!
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné přírůstky a hlavně moc pěkné fotky, je radost se na ně podívat :) Četla jsem jen Modrou jako safír, a ta se mi opravdu líbila :) Je to skvělá série :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Už sa teším na túto knihu pretože prvý diel bol skvelý...a už som si objednala aj trojku, nech mám sériu kompletnú :D Myslím, že sa zaradí medzi moje obľúbené :)

      Odstrániť
  8. No nádherné dary si dostala, tak dodatočne ti prajem veľa šťastia, zdravia, požehnania, lásky a úspechov. Fiaľky sú nádherné
    Ja som za marec prečítala len tu Nebo nie je výmysel, no a to som čítala veľa o losoch, lebo o nich píšem bakalárku, za to ma moja zas téma baví.
    Tak prajem ti ešte aj veľa úspechov a prečítaných krásnych kníh v apríli ;) teším sa na ďalšie príspevky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem krásne :) To je od teba veľmi milé :)
      Takže robíš bakalárku o lososoch...to by asi bavilo aj mňa :D Tak nech ti to s ňou vyjde a dúfam, že v tom apríli teda prečítam viac kníh...ešte raz ďakujem :)

      Odstrániť
  9. Velmi krásné a povedené fotografie. Dýchá z nich tajemná, ale velmi příjemná atmosféra :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dodatočne všetko najlepšie k narodeninám! :) Krásne knižky a kvietky. :) Drahokamy je moja obľúbená séria a Modrú považujem za najlepší diel. :) A tie ilustrácie v Nehaňte vlka... sú ú.ú. - úplne úžasné. :D Knihy s ilustráciami sú moje srdcovky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Potešila si ma...som rada, že sa kvietky páčia...ja som z nich stále unesená.
      Tak som teda zvedavá na knihu Modrá jako safír...prvá časť sa mi fakt páčila. A Nehaňte vlka...táto kniha sa stala mojou srdcovkou - aj vďaka tým krásnym obrázkom, no najmä nezabudnuteľným príbehom :)

      Odstrániť

© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »