2. marca 2015

Mesiac za nami/01

     Sneh sa spred našej záhradky každým dňom nenápadne strácal, až nakoniec po ňom ostali len nepatrné spomienky. A tak to bolo aj s februárom. Jeho dni plynuli a ani som si neuvedomila, že už mi máva na rozlúčka. Aj keď už na jeho miesto zasadol nový mesiac, spomienky naň ostali. A ako prvú vám predstavím tú, ktorú milujú asi všetci knihomoli...príchod nových kníh.
1.balíček
       Tento balíček mi prišiel na konci januára, no priznávam, chcela som sa pochváliť. 
     Letitia (letitia-tiba.blogspot.sk) usporiadala Advent plný vďačnosti, kde sa mohol zapojiť každý a jeho úlohou bolo napísať Začo som Bohu vďačný za uplynulý rok a ako odmena za účasť mala byť kniha z vydavateľstva Kumran
     Klamala  by som, keby som tvrdila, že ma odmena v podobe knihy nelákala, chápete,
knihomoľstvo. Ale ako som sa pustila do písania, prestala som na knihu myslieť. Nahradili ju myšlienky venované Bohu a spomienky na dni, kedy mi bol oporou a to nie len On ale aj Panna Mária. Som im za veľa vďačná a páčilo sa mi touto formou sa podeliť o to, ako mi pomáhali vstať pri mojich pádoch. A tak vznikol poriadne dlhý článok :) 
     Každý zo zúčastnených napísal krásne slová plné vďaky a najlepšie bolo, že všetci nakoniec získali knihu. Na mňa sa usmialo šťastie a vyhrala som symbolické 1.miesto-dostala som až 3 knihy, ktoré boli pre mňa prekvapením až do ich príchodu. Čo som v tomto balíčku nakoniec našla?
1.Neotrasený-Dan Woolleytúto knihu som si chcela kúpiť a som rada, že som nakoniec počkala. Rada čítam skutočné príbehy a som zvedavá na tento príbeh, v ktorom bude mať Boh popredné miesto...
2.Boží príbeh, náš príbeh-Max Lucadosom zvedavá na túto uzučkú knižku. Ešte som o nej nepočula, ale dúfam, že sa mi bude páčiť...
3.Démon:Memoáre-Tosca Leenuž, túto knihu som už mala doma, tak som bola z toho mierne smutná. Kniha ma sklamala a teraz ich mám doma už dve-to mu sa hovorí smola...ale som vďačná za tie dve predchádzajúce :)
2.balíček
     Tento je z internetového kníhkupectva Preskoly.sk presne ako aj ten tretí. No v tomto druhom boli ukryté až tri knihy:
1.Chlapec na drevenej debničke-Leon Leysonďalší skutočný príbeh z čias 2.svetovej vojny...
2.Perla z Moabu-Tessa Afsharová- od autorky som už čítala Perla v piesku a veľmi sa mi páčila, a tak si od nej rada prečítam ďalšiu knihu ...
3.Leotina záhrada-Francine Riversová- Francine si ma získala hlavne knihou Vykúpená láska, ktorá je pre mňa najromantickejšou a najkrajšou knihou akú som doteraz čítala a ešte žiadna ma neočarila tak, ako ona. Od tejto autorky mám aj Dieťa zmierenia a Šarlátová niť takže Leotina záhrada nesmela chýbať. Jednoducho Francine je moja obľúbená spisovateľka, ktorá píše tak nádherne a pútavo,že jej verím každú postavu v knihe. A teraz, keď mám od nej všetky štyri knihy , tak jej venujem celý mesiac, načo sa veľmi teším. Takže mesiac recenzií na knihy od Francine Riversovej :)
3.balíček
1.Pomalé skúmanie ticha-Patrick Rothfuss- táto malá knižočka mi nepatrí. Kúpila si ju sestra-bodaj by nie, keď má doma od Rothfussa Meno vetra aj Strach múdreho muža-kto ich čítal, tak určite chápe, že Pomalé skúmanie ticha nesmie chýbať...
2.Malá doba ľadová-Tamara Heribanováchcem čítať viac kníh od slovenských autorov a myslím, že toto bola dobrá voľba-ešte uvidím, ale hádam sa nemýlim :)
v balíčku bola pribalená aj táto krásna záložka...
4.balíček
     Tento posledný, krásne zabalený balíček mi prišiel od Emmaline (http://emmaline-s-world-of-books.blogspot.sk/) ako výhra za čo jej opäť veľmi pekne ďakujem :) Zradu som si už dávno chcela prečítať, tak sa veľmi teším, kedy sa do nej začítam...

Pribudlo mi 9 kníh a prečítala som štyri knihy:
Smrteľný chaos-Matt Dickinson-recenzia TU
Lov-Andrew Fukuda-recenzia TU
Korisť-Andrew Fukuda-recenzia TU
Rovanako iný ako ja-Ron Hall a Denver Moore-recenzia bude v priebehu týždňa...
     Tak a je tu marec-skvelý mesiac pre knihomoľov. Mesiac kníh a k tomu jeden deň vyhradený ženám :) Budem mať narodeniny a príde konečne moje obľúbené ročné obdobie, jar. A niečo vám prezradím-na blog priletí jarná víla a dúfa, že sa vám bude páčiť. 
     Toľko z mojej strany a prajem vám pekný zvyšok dňa a ďakujem vám, všetkým, za vaše krásne komentáre, a aj, že občas zablúdite na môj blog, pretože viem, že knižných blogov pribúda stále viac a ja som len malá kvapka v tomto obrovskom oceáne.

10 komentárov:

  1. Sestra má výborný vkus! Už Rothfussa prečítala? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, to veru má :) Už niekoľko rokov je zaľúbená do Rothfussových kníh a Pomalé skúmanie ticha ešte nečítala, pretože si ho chce vychutnať a popri škole na to teraz nemá čas. :)

      Odstrániť
  2. Krásne knižky a tá záložka tiež. :) Hlavne Malá doba ľadová ma zaujala a už teraz sa teším až si prečítam tvoju recenziu. :) A tá knižka, ktorú už máš - asi sa ti chce silou-mocou zapáčiť. :D Ja som tak v decembri dostala hneď tri rovnaké knihy, čo sa mi stalo prvý krát. A snáď posledný. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Malá doba ľadová naozaj vyzerá zaujímavo a naživo- to sa ani nedá opísať. Je krásne spracovaná a s takouto väzbou som sa ešte nestretla. Som na ňu zvedavá :)
      Tebe až tri rovnaké knihy? To je sranda- niečo na tom bude, že sa chcú zapáčiť :D Ja toho Démona možno ešte raz prečítam, ale asi svoj názor na túto knihu nezmením. Možno ho potom posuniem ďalej :)

      Odstrániť
  3. Perlu z Moabu by som si určite chcela prečítať..A to ma prekvapilo, že ten Démon bol takým sklamaním, síce som ho nečítala, no pokukovala som po ňom...myslela som si, že je to lepšia kniha.
    Inak máš veľmi pekný blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Perlu z Moabu sa veľmi teším a som zvedavá, či sa mi bude tak páčiť ako Perla v piesku. Démon ma sklamal hlavne z toho dôvodu ako si autorka predstavuje pád Lucifera a nemôžem s ňou súhlasiť aj keď je to fikcia, ale opiera sa o Bibliu a to ma hnevá. Predtým som čítala brožúrku Pád anjelov a prenasledovanie ľudstva satanom, vízie sv. Márie z Agredy a tam je opísané všetko ohľadom satana. Tomu verím, a preto som bola zvedavá ako to berie autorka, ale nebolo to to, v čo som dúfala....škoda, že nenatrafila na túto malú knižku, hneď by to brala inak :)
      A ďakujem :D Som rada, že sa páči :) Už mám pripravené jarné pozadie, tak som zvedavá, či sa bude páčiť aj to :D

      Odstrániť
  4. Jej, to je teda pekná úroda. Som zvedavá, čo povieš na Leotinu záhradu. To je prvá knižka od F. RIversovej, ktorá ma zatiaľ neláka. Neviem prečo, možno anotácia nie je napísaná podľa môjho gusta? Inak mám Riversovú veľmi rada, a prečitala som všetky tri ostávajúce knihy (a rovnako je mojou úplne naj favoritkou Vykúpená láska). Asi si ma nakopla, idem rýchlo dočítať citronádu a vypýtam si Záhradu - kým nezmizne z knihovničky. ;) A potom Perlu z Moabu. )

    Inak, tie Memoáre som aj ja vyhrala v jednej súťaži - a tiež ma to trochu sklamalo. Dokonca po prečítaní zopár recenzií som ešte ani nenašla odvahu (alebo skôr čas?) sa do nej pustiť.

    Želám ti veľa pekných (a požehnaných) chvíľ pri čítaní. Leti.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja si Leotinu záhradu zatiaľ šetrím na máj, kedy chcem spraviť recenzie na všetky knihy od Francine. Som teda zvedavá na Leotinu záhradu, ale myslím, dúfam v to, že ma kniha nesklame :) Inak sa veľmi teším na Perlu z Moabu - len si ju vypýtaj :D - mám v pláne si ju prečítať v priebehu apríla. A veľmi ma teší, že i tebe sa Vykúpená láska páči - ja tú knihu jednoducho milujem :D
      Ach, tie Memoáre. Ja neviem. Skúsim si túto knihu ešte raz prečítať, ale nemyslím, že názor na ňu zmením...
      A veľmi pekne ďakujem za tvoje želanie. Verím, že mi tieto knihy prinesú len pekné chvíle, poučenie do života a odhalia mi tajomstvá, ktoré som doposiaľ nevidela...:)

      Odstrániť
  5. Tak to je teda dosť knížok! Ja som najviac u Teba zvedavá na Lov a Korisť, čítala som prvú časť, ale veľmi ma to "nezobralo". Zaujala ma tiež Malá doba ľadová, ale odvrhla som to, pretože to je akosi mimo môj žáner, ale tak možno niekedy alebo po tvojej recenzii. :) Smrteľný chaos mi tiež leží doma a nie a nie sa k nemu dostať!.. No uvidím, nech ju čo najskôr prečítame :D :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to teda je :D Už dlho som nemala toľko kníh za jeden mesiac. Na Lov aj Korisť som už recenzie písala a aj na Chaos...ak si chceš prečítať, tak ich nájdeš medzi recenziami :) Ja sa na Malú dobu ľadovú teším...hádam ma nesklame...a ďakujem za tvoj komentár :)

      Odstrániť