8. februára 2015

Pieseň Fantázie už znie...

     Všetky predmety napĺňa sýtosť ticha, občasne narúšaná jemným šuchotom prevrátenej stránky. Práve tento ľahký zvuk k sebe priťahuje pozornosť už od vekov. Ukrýva v sebe totiž, niečo väčšie, než sa na prvý pohľad javí. Stačí prísť bližšie a umožniť kúzlu vtiahnuť nás do svojich čarov.
     Nemenné stále ticho začne spievať. Nôti tajomnú melódiu vpísanú do stránok knihy a pomaly ju vpisuje do myslí čitateľov, až kým ohromujúco krásna Pieseň Fantázie nesplynie s ich srdciami.
     Stačí len prísť bližšie...

     Vitajte na mojom blogu, ktorého jednou z hlavných úloh je, aby vás sprevádzal na ceste k objaveniu malebno znejúcej Piesne Fantázie
     Rada by som vás oboznámila s knihami, ktorých čaro mi vždy učaruje bez ohľadu na to, koľkú už držím v rukách. Chcem sa s vami podeliť aj o maličkosti, ktoré ma robia šťastnou a tiež v sebe ukrývajú zvuk tejto krásnej melódie - DIY, pečenie (najmä sušienok), príroda zachytená cez objektív môjho malého fotoaparátu. (viacej o blogu a aj o mne TU)

     Dúfam, že sa vám tu bude páčiť a prajem vám, nech vo vašich srdciach večne znie pôvabná Pieseň Fantázie.

4 komentáre:

  1. Blog vyzerá naozaj krásne, dala si si žáležať. Tak prajem príjemne blogovanie a teším sa na tvoje články :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem. Si zlatá a veľmi si ma potešila. Dúfam, že sa budú aspoň trochu páčiť :)

      Odstrániť
  2. Úžasný dizajn! A ten názov! Najlepší na svete. Vidno, že si nad tým strávila kopu času :) Zdá sa mi, že ten blog má myšlienku.... nejaké poslanie a ... hlavne tú myšlienku :D :) Brutál.. Nádhera, krása ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Keď to tak vezmem, tak máš pravdu-strávila som nad tým kopa času-asi od vtedy, čo som ti povedala, že možno raz budem mať blog-a tak som nad tým dumala, vymýšľala a kedže som v niektorých veciach dosť pedantná, nemohla som blog spustiť skôr, kým by som s ním nebola aspoň trochu spokojná(a tie prvotiny vzhľadu, ktoré som navrhla-totálna katastrofa :D ). Takže po dlhých mesiacoch...je tu výsledok....som rada, že sa páči....:)

      Odstrániť